2012. február 23., csütörtök

Visszatértem.

Talán végre eljutottam odáig, hogy letudom írni a gondolataimat, érzéseimet. De máris beleakadtam. Nem szeretem, amikor valaki nem tud szépen, összetetten fogalmazni, és csak ír és ír, össze-vissza, helyesírási hibákkal, közben minden második szó 'bazdmeg'.. Egyszerűen undorító. Én is beszélek csúnyán, de azért bizonyos kereteken belül. Egy amolyan elfogadható szinten. :) Szerintem legalábbis.
Így érzem magam. Írástudatlan, fogalmazni képtelen, ostoba tyúknak.. De én nem akarok ilyen lenni, igazán nem, szeretnék olyan lenni, mint régen. Régen még nem volt probléma emlékezni bizonyos dolgokra. Ma meg már.. Arra nem emlékszem, ami tegnap történt. Órákon nem tudok figyelni, mert minek is.. Ezért nem lesz nyelvvizsgám, mert az angolt is nagy ívbe leszarom, pedig régen szerettem. Ma meg már egy épkézláb mondatot nem tudok összerakni. :(
Emberundorom is van. Nem gyengén. Felelőtlen ribancok, faszparaszt fiúk, álbarátok vesznek körbe. (Hatalmas respect a kivételnek!)
Egyedül vagyok, boldogtalanul boldog..

2 megjegyzés: