2010. július 22., csütörtök

Nemjó.


Olyan hülyén érzem magam. Nem tudom mi van. Mindig összeálmodok mindenféle baromságot, és amikor felkelek, úgy érzem az a valóság, amit én éjjel álmodtam. Pedig nem. És kezdek ettől megőrülni. Már nem merek lefeküdni, mert tudom, hogy jönnek a rossz álmok, ahol minden szar. Teljesen megtud őrjíteni.

Legalább az álmaim lennének szépek. És végződnének happy endel. De nem. Még álmomban sem hagynak nyugodni. Ez az én formám. (:

Tegnap megkaptam, hogy velem semmit nem lehet csinálni. (Y) Hát sajnálom, hogy nem fogok strandra menni, ahol kurva sok ember van, ugyanis nem szeretem magam mutogatni. Meg van az oka. És nem kifogás. Ez a valóság sajnos! Én is jobban örülnék, ha nem így lenne...

De hát ugye nekem mindig megértőnek kell lenni másokkal szemben, csak vissza nem működik ez a dolog. Mert engem soha nem ért meg senki. Tisztelet a kivételnek! Ami max. egy két ember..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése