2010. július 1., csütörtök

A dohányzás.


Miért dohányzik az ember? Ezt a kérdést én is sokszor feltettem magamnak, és néhány embernek a környezetemben. Miért dohányzol? Senki nem tudott értelmes választ adni. Csak úgy. Mert megnyugtat. De volt olyan is, aki azt mondta: nem tudom.. Belegondoltam jobban is, és arra jutottam: semmi jó nincs benne. Az íze se finom, drága is, büdös leszel tőle (bár szerintem nem büdös a cigaretta, ha máson érzem, azt sem tartom büdösnek, de ízlések és pofonok), besárgul a fogad, fennáll a tüdőrák és egyéb rákok veszélye. Sorolhatnám még. Ahogy ezen gondolkoztam, persze közben is szívtam a cigarettát. Arra jutottam, hogy valamiért mégis kell. Igen, megnyugtat. Ha ideges az ember, jól jön egy szál. Az én környezetemben rengetegen cigarettáznak. Nem túlzás azt mondani, hogy a 90%. Családomban is sokan szívják, baráti társaságban is. 10 emberből 1 nem dohányzik, illetve vannak az úgymond "partydohányosok", akik egy-egy buli alkalmával rágyújtanak, de ennyi. Őket sose értettem meg. Oo Nem tudom, mivel lehetne helyettesíteni a dohányzást. Belegondoltam, mi lenne, ha nem tudnám szívni.. Káosz. Ideges lennék, nem tudnám magam máshogy lenyugtatni. Vizipipázni is jó. Sokan összetévesztik a dohányzással, pedig szerintem egyik se helyettesíti a másikat. A vizipipa füstje finom. Én azért szeretem. Lehetne még erről beszélni, de úgy érzem felesleges. Mindenkinek saját döntése, hogy mit szív és mit nem. :D Felesleges ezen vitázni. Volt olyan, egyik barátnőm sokat veszekedett velem avégett, hogy én dohányzom. Egyik reggel suliba menet egész úton nem is szólt hozzám, mert hogy képzelem ezt.. Aztán pár hónap után ő is rászokott, elfelejtvén, hogy nemrég még engem szidott. Most egy év után megint nem szívja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése