2011. szeptember 9., péntek

Helyesírás = nem létezik olyan.


Most jöttem rá, ebben a szent pillanatban, hogy imádom azt a kifejezést használni, hogy "az valami elképesztő".
A Facebookon annyi idióta ember van. Kiírják, hogy "Írjatok üzit!", ez annyira de annyira szánalmas.. Szerintem.
Rosszabb eset: "irjatok űzit!". Űzi. A vadász az erdőben a szarvast ŰZI.
Az ilyenek fejéhez kéne hozzábaszni a Magyar Helyesírási Kéziszótárt.
És csodálkoznak, ha megbuknak nyelvtanból, persze ezt is kiírják facebookra, hozzáteszem rossz helyesírással..
Ilyenkor kell az állapotuk alá kommentálni: Csodálkozol?!
Azt hiszem kivagyok akadva. Nem kicsit.

3 megjegyzés:

  1. ...meg... a finom megszólítás után(hogy agyra gyúrjon)még te vagy a bunkó, amiért képes voltál kijavítani az illetőt.

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, bár én az ilyeneket már szándékosan figyelmen kívül hagyom. Amúgy nem szeretem a facebook-ot, de legalább ott tudok beszélni olyan emberekkel, akikkel amúgy nem biztos, hogy máshol lehetne... ezen kívül a virtuális világ pöcegödrének titulálnám.(Tisztelet a kivételnek, aki rendeltetés szerűen használja a közösségi portálokat.)

    VálaszTörlés
  3. Na, de jó, nem vagyok egyedül. :) Én egyszerűen nem tudom figyelmen kívül hagyni, mert kibassza a szemem, hogy finom legyek és nőies. :)

    VálaszTörlés